پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5635
-
الف
+

امروز با آی‌فیلم فارسی همراه باشید

جدول پخش امروز، مورخ 9 مردادماه، آی‌فیلم فارسی را با هم مرور می‌کنیم.

جدول پخش امروز، مورخ 9 مردادماه، آی‌فیلم فارسی را با هم مرور می‌کنیم.

به گزارش آی‌فیلم، پخش قسمت اول سریال «روزی روزگاری»، قسمت آخر مجموعه تلویزیونی «سه دونگ، سه دونگ» و فیلم سینمایی «ده‌رقمی» از مهمترین برنامه‌های امروز آی‌فیلم فارسی است.

قسمت اول سریال «روزی روزگاری» به کارگردانی امرالله احمدجو امروز ساعت 17:00 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. این مجموعه جایگزین سریال «عقیق» به کارگردانی حمید تمجیدی است. سریال «روزی روزگاری» در ساعت 01:00 بامداد و 09:00 صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

قسمت سیزدهم سریال «آب‌پریا» به کارگردانی مرضیه برومند نیز در ساعت 18:00 پخش خواهد شد. این سریال در ساعت 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

قسمت بیست و پنجم و آخر مجموعه تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی شاهد احمدلو امروز ساعت 19:00 به روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. مجموعه تلویزیونی 17 قسمتی «سفر در خانه» به کارگردانی بهمن گودرزی نیز به عنوان جایگزین «سه دونگ سه دونگ» از جمعه ۱۰ مرداد آغاز می‌شود. «سفر در خانه» محصول سال ۱۳۹۶ است و فیلمنامه آن را علی مسعودی نوشته است. این سریال هر روز ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت ۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد خواهد بود.

نهمین قسمت از مجموعه تاریخی «بوعلی سینا» به کارگردانی کیهان رهگذار نیز امروز ساعت 20:00 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. این سریال با هنرمندی امین تارخ در ساعت 04:00 صبح و 12:00 ظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

همچنین، هفدهمین قسمت از مجموعه طنز «خوش‌نشین‌ها» به کارگردانی سعید آقاخانی امشب ساعت 21:00 به روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. این سریال با بازی حمید لولایی، زنده‌یاد سیروس گرجستانی و مرجانه گلچین در ساعت ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، چهارمین قسمت از سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی‌محمد قاسمی امشب ساعت 22:00 از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد. این سریال که جایگزین مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» شده است، در ساعت 06:00 صبح و 14:00 روز بعد بازپخش می‌شود.

در پایان، طبق روال پنجشنبه‌ها شب، فیلم سینمایی «ده‌رقمی» به کارگردانی همایون اسعدیان به روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. این فیلم با بازی جواد رضویان، بهنوش بختیاری و بهاره رهنما امشب ساعت 23:00 پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت 07:00 و 15:00 روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

روزی روزگاری در آی‌فیلم فارسی

جایگزین سه دونگ، سه دونگ مشخص شد

یک فیلم کمدی برای آخر هفته آی‌فیلمی‌ها

م ه/ا.ا

نظر شما
ارسال نظر